Ulkoistettu palkkahallinto

Tarkkaa, oikea-aikaista ja lainmukaista palkkahallintoa


KOKENUT TALOUS- JA PALKKAHALLINNON AMMATTILAINEN

Älä anna palkkahallinnon haasteiden hidastaa yrityksesi toimintaa

Voiko yritys ulkoistaa pelkästään palkkahallinnon? Tottakai! Palkkahallinnon palvelut takaavat, että yrityksesi palkanlaskenta on aina tarkkaa, oikea-aikaista ja lainmukaista. Ammattitaitoiset asiantuntijamme huolehtivat kaikista palkkahallinnon osa-alueista, jotta sinä voit keskittyä yrityksen kehittämiseen.

Ajansäästö: Me hoidamme monimutkaisen ja aikaa vievän palkanlaskennan puolestasi, jotta voit keskittyä liiketoimintasi kasvattamiseen.

Viranomaisten vaatimusten mukaisuus: Pidämme huolen, että kaikki palkkahallintoon liittyvät toimet tehdään lakien ja säädösten mukaisesti, mikä vähentää riskiä virheiltä ja sanktioilta.

Tarkkuus ja luotettavuus: Palkanlaskennan tarkkuus on tärkeää työntekijöiden tyytyväisyyden kannalta. Me varmistamme, että palkat maksetaan ajallaan ja oikein, joka kerta.

Palkkahallinnon palvelut

Muotoilemme palkkahallinnon palvelut yrityksesi tarpeiden pohjalta.

PALKANLASKENTA

Huolehdimme työntekijöidesi palkanlaskennasta tarkasti ja ajallaan. Tämä sisältää peruspalkat, lisät, bonukset ja muut palkkaerät.

VIRANOMAIS-ILMOITUKSET

Lähetämme tarvittavat viranomaisilmoitukset, kuten palkkatiedot, työeläkemaksut ja ennakonpidätykset Verohallinnolle ja muille viranomaisille.

TYÖSUHDEASIAT

Autamme kaikissa työsuhteisiin liittyvissä asioissa, kuten työsopimusten laatimisessa ja lomapalkkojen laskennassa sekä työsuhteen päättämiseen liittyvissä prosesseissa.

VEROT JA PIDÄTYKSET

Varmistamme, että kaikki verot, pidätykset ja eläkemaksut lasketaan ja maksetaan oikein, mikä vähentää virheiden riskiä.

Maksuton palkkahallinnon auditointi – varmuutta ja tehokkuutta palkkahallintoosi

Onko yrityksesi palkkahallinto sujuvaa ja ajantasaista? Tiedätkö varmasti, että kaikki palkkalaskelmat ja viranomaisilmoitukset hoidetaan oikein? Pienetkin virheet palkkahallinnossa voivat johtaa merkittäviin ongelmiin – niin työntekijöiden tyytyväisyyden kuin lainmukaisuuden kannalta.

Palkanlaskentaprosessien tarkistus: Käymme läpi, miten yrityksesi palkanlaskenta hoidetaan, ja varmistamme, että se noudattaa lainsäädäntöä ja alan parhaita käytäntöjä.

Viranomaisilmoitusten arviointi: Tarkistamme, että kaikki verot, eläkemaksut ja muut velvoitteet hoidetaan oikein ja ajallaan.

Kehitysehdotukset: Saat meiltä selkeät ehdotukset siitä, miten voit tehostaa palkkahallintoa, välttää virheitä ja säästää aikaa sekä resursseja.

Sähköisen palkanlaskennan mahdollisuudet: Esittelemme, miten sähköinen palkanlaskenta voisi helpottaa ja nopeuttaa palkkahallinnon hoitoa.

Mitä asiakkaamme arvostavat meissä?

Vastaamme yhteydenottoihin nopeasti.

Henkilökunnan kanssa on aina ilo asioida.

Teemme työmme tarkasti, ei virheitä!

Helsingin Tilikeskus on hoitanut roolinsa hyvin ja on aina asiantuntijana pystynyt vastamaan tarpeisiimme. Palkkahallinnon ulkoistaminen on tuonut yrityksellemme toivottuja tehokkuus- ja kustannussäästöjä.

Helsingin Tilikeskus on luotettava ja asiantunteva palkanlaskennan kumppani.

Mats Öhman, talousjohtaja

Asiat Tilikeskuksen kanssa hoituvat helposti ja hommat paranivat vain entisestään, kun laajensimme yhteistyötämme kirjanpidon lisäksi laskutukseen ja palkanlaskentaan. Laskutustamme hoitanut henkilö on myös havainnut paljon laskuttamattomia töitä, mitkä sittemmin on saatu laskutettua.

Mika Heino, toimitusjohtaja

Helsingin Tilikeskuksen tutut ihmiset saa hyvin kiinni ja asiat hoituvat heti, eikä tarvitse kommunikoida automaattien tai yleisosoitteiden kanssa. Meitä ilahduttaa erityisesti, kun yllättäen eteen tuleviin kysymyksiin vastataan nopeasti ja selkeästi. Helsingin Tilikeskus on nopea, luotettava ja selkeä tilitoimistokumppani!

Pekka Vallinkoski, toimitusjohtaja

Valitsimme Tilikeskuksen suosituksen perusteella. Tilikeskus on luotettava taloushallinnon kumppani, jonka kanssa sovitut asiat hoituvat. Yleisellä tasolla täydellinen tilitoimistopalvelu, josta yhteyshenkilön saa aina puhelimitse kiinni.

Ninni Stenhäll, toimitusjohtaja

Koemme voivamme olla tilitoimistoomme yhteydessä matalalla kynnyksellä ja he ovat aina valmiita auttamaan. Meille on jäänyt enemmän aikaa liiketoimintamme pyörittämiseen ja asiakkaista huolehtimiseen.

Marko Heiska, yrittäjä

Tilikeskuksen henkilökohtainen palvelu on erinomaisella tasolla. Asiantuntijat ovat nopeasti tavoitettavissa ja saamme myös heiltä proaktiivisesti ideoita ja kehitysehdotuksia prosessien parantamiseksi. Helsingin Tilikeskus on luotettava ja nopea tilitoimistokumppani, jonka tutun henkilökunnan kanssa on aina kiva asioida. 

John Björkbom, toimitusjohtaja

Jutellaanko yhteistyöstä?


© Helsingin Tilikeskus Oy 2024 | Tietosuojaseloste